Important!

Exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru

Elasticitatea articulațiilor, o circulație a sângelui îmbunătățit Și cel mai plăcut lucru este de a reduce stratul adeziv, adică pierderea în greutate.

Deci, următorul complex de exerciții pe fittball întărește aproape toți mușchii corpului, forme figura frumoasă Dar necesită o pregătire fizică minimă minimă. Dacă vă plictisit cu clasele clasice din sală de gimnastică Sau centrul de fitness, atunci acest complex cu un fittball diversifică antrenamentele tale.

Efectuarea acestor exerciții, veți folosi nu numai grupuri musculare majore, ci și cele din viata de zi cu zi Sau formarea obișnuită nu participă.

  • Cum se anestează în varicoză
  • Clase pe minge pentru femeile însărcinate. Gimnastică pentru femeile însărcinate cu minge
  • Phlebodia din varicoză cum să bea

Pentru instruire veți avea nevoie de un covor, perete și minge de fitness. Pentru confortul percepției, complexul este ilustrat cu imagini animate - GIF-uri. Squats cu sprijin pentru Phytball. Plasați mingea între perete și spate chiar sub lame și deasupra feselor.

Stați drept, picioarele pe lățimea umerilor. Greutatea corpului de greutate la tocuri. Faceți o ghemuire pe respirație până când picioarele sunt paralele cu podeaua. Nu primiți mai adânc, deoarece vă poate deteriora genunchii.

În același timp, asigurați-vă că șosetele nu au venit în cel mai mic punct.

Concentrați-vă pe menținerea tensiunii în fese și coapse, ridicați încet în poziția de pornire. Efectuați un exercițiu în 2 - 3 abordări la squats. Squat pe un picior. Pentru iubitorii de fitness cu experiență, se recomandă să acționați în mod similar cu Squat de la o minge de fitness pe un picior. Filme inverse cu Phytball. Stați drept, puneți piciorul stâng pe minge.

exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru

Picioarele drepte se îndoaie ușor. Acum răsuciți înapoi phytball-ul înapoi și începeți să vă uitați pe un picior. Efectuați 15 - 20 de squaturi, apoi repetați totul pentru un alt picior.

Faceți abordări.

  • Unguente verotonice în varicoză
  • Tratamentul cu precizie al microsferelor

Cu acest exercițiu cu un fyttball pentru fese, puteți face un fund mai elastică și înregistrat. Pentru a întări mușchii de sus a cazului: mâinile, umerii, pieptul, precum și spatele și suprafețele din spate ale picioarelor. Strângerea în picioare, odihnindu-și mâinile în minge, puneți carcasa pe ea și rotiți-vă înainte ca să ieșiți în poziție: picioarele drepte, călcâi împreună, concentrați-vă pe mâini fără umeri sub umeri, înapoi fără deformare în partea inferioară a spatelui.

Îndreptați-vă picioarele și carcasa într-o singură linie, stoarceți șoldurile. Salvarea unui caz direct, efectuați câteva pushu-uri. Numărul de repetări și abordări depinde de nivelul formării fizice. Femeile pot ameliora încărcătura, înclinându-se pe minge cu genunchii, nu pașii.

exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru

Nu vă coborâți capul în jos. Răsucire pentru mușchii oblice Apăsați pe Phytball. Poziționați Phytball lângă perete sau alt suport, astfel încât atunci când cădeți lateral pe el, picioarele se bazează pe perete. Stați pe Phytball lateral, pe mușchiul oblic al abdomenului sau coapsei.

Exercitii pentru coloana vertebr 12 0012

Corpul tău trebuie să fie o linie dreaptă de la capăt pentru a se opri. Mâinile în spatele capului, coatele divorțate pe laturi.

Pentru sustenabilitate, puteți apuca mâna inferioară Fitball. Ridica-ti top Corpuri în sus, răsucire, reducând complet mușchii presei în partea superioară a mișcării. Țineți secunde. Fără probleme.

exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru

După terminarea setului, schimbați partea laterală. Puteți complica exercițiul luând gantere sau fără a se baza în baza peretelui.

Să facă numărul maxim de repetiții în 2 - 3 abordări. Exercițiu pentru presă și înapoi. Exercițiul funcțional, îngrijorează toate mușchii din spate și apăsați, vă face să vă concentrați cât mai mult posibil. Corpul funcționează ca un întreg. Picioarele de sub genunchi au pus pe Phytball, cu atât mai aproape de șosete, cu atât mai greu va păstra echilibrul și devenim în rack ca și pentru împingerile, pe mâinile alungite.

Dacă nu vă puteți ridica cu exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru drepte, îndoiți genunchii și exercițiul cu o mică amplitudine. Să facă numărul maxim de abordări și repetări pentru dvs. Transferul bilei elvețiene.

exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru

Litându-se pe spate, trageți mâinile în spatele capului, picioarele picioarelor. Clipește mingea, ținându-l strâns. Ridicați mingea, ridicându-și mâinile spre.

Clase pe minge pentru femeile însărcinate. Gimnastică pentru femeile însărcinate cu minge

Luând Phytball în mâini, coborâți capul, coborând în același timp picioarele. Continuați să transmiteți Phytball de la mână la picioare și înapoi. Pentru a facilita executarea exercițiului, picioarele pot fi îndoite în genunchi.

Bridge pe minge îndoire a picioarelor. Situată pe spate, mâinile sunt îndreptate spre laturi, palmele sunt îndreptate și presate la podea.

Picioarele drepte și aranjate pe fitball, picioarele sunt întinse pe ele însele trebuie să vă bazați pe minge cu tocuri și cavari. Tensionarea mușchilor presei abdominale și a feselor, ridicați pelvisul, îndoiți genunchii și rulați mingea pentru tine. Apoi, exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru coborâți fesele de pe suprafață, rotiți înapoi balonul înapoi. Beți mingea, bazându-se pe ea numai cu tocuri.

exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru

Înapoi Exercițiul puternic. Se află pe fitball cu sânii, burta și șoldurile. Realizăm ridicarea și scăderea locuințelor.

Pentru a încărca partea de jos a spatelui, trebuie să vă traversați mâinile în spatele capului. Dacă doriți să încărcați partea de sus a spatelui, distrugem mâinile pe laturi. Cum de a alege Phytball în magazin? Fiecare fitball este diametrul maxim. Aceasta înseamnă exerciții pentru vene exerciții pentru vene varicoase cu phytball pentru cu phytball pentru nu ar trebui să fie umflată mai mult decât această valoare, poate provoca decalajul său.

Dacă creșterea dvs. Dacă creșterea este în intervalul de cm, alegeți mingea în dimensiune de 55 cm. Dacă creșterea variază în intervalul de cm, diametrul bilei dvs. Cu o creștere mai mare de două metri, este nevoie de o minge cu un diametru de 85 cm. Astfel, mingea pentru fitness este un simulator destul de simplu, eficient, dar accesibil, care este capabil să se angajeze în jumătate mai mult mușchimai degrabă decât simulatoare obișnuite.

În timpul exercițiilor de la Phytball, tu, printre altele, sunt forțați să mențină echilibrul corpului, astfel încât calorii sunt arse mai active.